Say it with music -

10e Januari 2013

Fördjupningsuppgift i språksociologi, check! Så. Skönt. Alltså vilken lättnad! Nu kommer jag att sova så förbaskat bra i natt. Nu har jag bara kvar omprov i kulturhistoria imorgon och sedan är det bye bye restuppgifter!
 
Annars har den här dagen rullat på. Vi har valt låt till kommande konsert och jag tror att vi kommer att överraska, chokera, förbrylla och allt där emellan. Men det kommer att bli både bra och roligt!
 
För övrigt har jag har varit trött, frusen och blivit utskattad OCH fått komplimanger över mitt gula hår (hur nu någon kan tycka att det är snyggt...) så så rolig har inte den här dagen varit. Det bästa med den här dagen är att det är fredag imorgon. Jag ska stiga upp kl 5 för att sedan följa mamma på gymmet och morgonträna innan skolan börjar. Förhoppningsvis ska jag hitta kämparglöden och hitta tillbaka till träningsilet och sätta sprätt på döfläsket nu. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Beachen 2013!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0