Say it with music -

That what we had was all we'd ever need

Så här snygg och glad var jag igår!
 
Hej på er!
Kollat in nyheterna nydligen? Rihanna släpper ny singel. Kolla inlägget nedan! Nu är det ett tag sedan jag bloggade. Eftersom att jag "lovade" ett roligt inlägg med bilder på mig själv så insäg jag att det skulle ta alldeles för lång tid att samla på sig bra och roliga bilder (har som många andra 10 miljoner bilder på mig själv). Men jag lyckadesskrapa ihoå några, sen rann tiden bort och jag for till stan. Bilderna är sparade i en mapp och jag ska fortsätta jakten ikväll. Få se om det kommer upp ikväll kanska. Håll utkik!
 
I lördags så bakade jag minikakor, krigade med att hitta bilder och for till stan med Olivia för att hänga med Elsa. Det blev en jävligt kul kväll! Vi käkade god middag och en massa mys. Vi pratade massor och vi gick t o m  ut på krogen tog något glas och hade det jävligt gött!
 
I går så blev det mysdag/kväll. Jag badade hos mormor och morfar (dom är bortresta, då får man passa på!). Sen kom älsklingen hit, jag saknade honom och tjatade hit han. Tur han är snäll och tar mig som den tjatkärring jag är. Vi åt god middag, tog en promenad och såg 1½ film. Båda var lite sisådär... Sen var det mars pannkaka i sängs för det var ju skola idag...  Blä...
 
Så det är typ vad jag har haft för mig i helgen. Nu: pluuuuuuuugg:(((

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0