Say it with music -

Less, arg och desperat


Första dagen i det varma medelhavet. Ännu en gång blottar jag mig i cybervärlden och ärligt talat så jag bryr mig inte ett skit.
 
Jag börjar bli desperat och deprimerad. Jag är sjukt less på mig själv. Så jag bestämde, med mig själv, att imorgon påbörjas ett nyare liv. Jag ska ta tag i saker. Skärpa till mig, både när det gäller ekonomi och vad jag stoppar i mig. Jag tror att största skurken är vad jag stoppar i mig pga det blir jag pank och dessutom, när jag väl vill unna mig något så är det inte ens gott för jag blir bara äcklad av mig själv. Ja, jag talar om detta sockerbegär jag har skaffat mig. Varje dag innefattar min kost sötsaker av något slag. Jag blir så jävla arg på mig själv. Jag mår inte bra av det heller. Godis må vara sjuuuukt gott, men det är seriöst inte värt det. Hellre se snygg ut och må bra än att vara mullig, ful, må dåligt och bara tycka att för stunden "kändes det helt rätt".

Comments
Postat av: klara

Då är vi två!

2012-09-09 @ 22:06:59
URL: http://klarahe.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0