Say it with music -

Fredagkväll

Gammal som gata... Nä, förra vintern.
 
Ikväll väntas hockey på IP. Jag vet inte hur länge sen det var jag väd och kollade på när grabbarna spelade. Tror inte jag varit dit förra året... Men jag är ju inget indrottsfan om jag säger så! Men det ska nog bli kul? Hoppas på att det blir något annat kul efteråt, typ film hemma hos någon. För jag känner att en kväll enbart inne på ladan, är fan ingen bra kväll, tyvärr... Ni kanske tycker att jag är knäpp som inte gillar hockey, men tro mig, det har sina många och tråkigta orsaker! Ser fram emot att få hänga med vännerna. Jag far dit för deras skull och för att jag inte vill vara hemma ensam ikväll!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0