Say it with music -

Back on track!

 
Hej på er!
Nu är jag tillbaka och jag känner att jag har fått tillbaka lite av blogglusten. Ibland kan det vara bra att inte blogga på ett tag dels för att få ny inspiration, men oxå för att koncenterar sig på andra saker. Har haft det lite körit senaste två veckorna med allt, och då menar jag allt! Men sakta och säkert börjar alla bitar falla på plats och det känns som att direkt körkortet är taget så kan jag få tid till annat och mycket mer saker. Längtar som fan tills körkortspluggandet är över!
 
Så det är väl i princip det jag har sysslat med dom dagar jag inte har bloggat - pluggat körkortsteori. I veckan har jag ändå klarat av 3 faser och jag känner verkligen att det går bra! Nu kan vågar jag i alla fall ge mig på att prova göra teoritestet och uppkörningen. Men om jag klarar det, det är en annan femma! Har även dragit igång med lite träning. Försöker springa minst 30 min varannan dag och än så länge flyter det på! Ska ut ikväll och så ska jag börja skriva på två inlämningar som ska in nästa vecka tror jag? Som vanligt börjar man i sista sekund men jag ska ta ledigt imorgon så förhoppningsvis blir i alla fall en av dom klar. Funderar även på att beställa hem studentmössan. Men jag är så rädd att det ska bli något fel så jag är lite feg med att just klicka hem den. Vet exakt hur jag vill ha den men måste bara få tummer ur!

 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0