Say it with music -

Nov. 28, 2011

Har nu suttit med ögonbrynsfärgen nästan i en timme. Lugnt. Hoppas på bra resultat! Jag har svårflörtade bryn... Har försökt göra lite internetshopping av nyårsklänning och julklappar. Än så länge bara spekulationer. Usch, ska jag ens hitta något?

För övrligt så blir jag bara mer stressad och nere för varje dag. När en sak lättar från axlarna kommer genast nya bekymmer upp. Och då gäller inte bara skolan. Nu är det även allt som rör mig personligt och människor runt om kring mig. Jag har verkligen lust att lägga bloggen åt sidan, men jag vet att jag inte kan låta bli att skriva. I alla fall inte dessa små "djupa" inlägg (inte för att jag är speciellt djup, och inte för att jag försöker vara det för den delen heller!) 

Just nu sitter jag och lyssnar (som break) på winter song, så himla underbar! Annars så kämpar jag på med stämmorna till luciatåget, som för övrigt äger rum om ca 2 veckor. Någon dag efter det är det julkonsert. Jag hoppas att ni som går på a-torp kommer och kollar (även ni övriga på kvällstid)!



Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0