Say it with music -

Sommarlov!

God kvällens!

Har just fått i mig en stadig middag, som det ska vara, korv... Dagen har bjudit på en bra skolavslutning, kramring med klassen, fika och gassande sol! Jag har legat ute sen jag komme hem och nu efter att jag skrivit det här så tror jag att jag ska gå och lägga mig en stund till.
Ikväll är jag hemma, medans allajag känner är ute med sina klasser. Varför jag inte är med min är inte för att jag inte vill vara med dom, men jag kännde bara inte orken, lat som jag är!
Så första kvällen på sommarlovet spenderar jag själv. Hade inte suttit fel att få sitta ute på en filt i kvällssolen, lyssna på musik, omringad av vämnner och älsklingen. Men det får helt enkelt bli en annan kväll!
Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

Yepp klassen, vi synes säkert under sommarlovet någon gång. Men ha ett bra lov nu!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0