Say it with music -

Dagens

Senaste

Låt du hörde: Watch over you - Alter Bridge
Film du såg: Vi hade i alla fall tur medvädret igen (på tv i helgen)

Mat du åt: Kycklingpasta

Kram: Mamma

Puss: Jens

Känslan: Glad

Resa: Typ två år sen till turkland

Glädje: Imorse när jag vaknade att det är så bra väder.

Dröm: Inatt, drömde att jens hade köpt ett hus nere i greklad och att han hade blivit mörkhyad och jättefet...

Person du träffade: Tjejerna igårkväll

Personen du pratade i telefon med: Moster imorse.

Personen du fick sms av: Jonna

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig

Gången du var utomhus: igår kväll

Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår kväll

Saken du köpte: en godispåse

 

Allmänt:

Ska bli skoj: att fara på stranden med jonna idag

Ska inte bli skoj att: att städa bort att från igår

Sparar till: utlandsresor. det går väl sådär...

Pålägg som gäller: just nu, BIKINI!

Önskar att jag var bättre på: stiga upp på mornarna

Dagens dryck: juice

Vad saknar du: ostkrokar och gubben!

Tre band/artister: Alter bridge, John mayer & Swedish house mafia (vilken jävla blandning...)

Vad har du gjort idag: Vaknat, tagit påmig en tröja, kissat.

Brukar du svära mycket: Jo ändå ganska ofta.

Hur tidigt stiger du upp: Har försökt att stiga upp vih hav 9 elle 9. Men det blir alltid över 10 eller mer.

På helgerna: Då har jag kul!

Vad ska du göra ikväll: Vet inte, kanske vara med någon

Hur många timmar sover du per natt: typ 10

Vem är snyggast i världen: Oj, det finns många snygga...

Vad är det för veckodag: Tisdag

Bästa saken som hände dig förra sommaren: ärligt talat så minns jag inte ett skit från förra sommare...

Favoritplagg i garderoben just nu: Oj, vet inte, jag har inga snygga kläder :S

Längd: 172, sist jag kollade.

Vikt: 61, sist jag kollade

Byter gärna garderob med: somde flesta skulle jag nog ta kenzas

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: Jag läser aldrig böcker

Mitt rum kan beskrivas som: stökigt

Mig själv med tre ord (just nu): morgontrött, seg, extremt vacker.

Jag tränar: ingenting

Jag ville bli när jag var liten: delfinskötare eller prinsessa.


Jag, en sommar då jag gör kullerbyttor i sanden :)


Comments
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Nu har jag startat en tävling där man kan vinna ett smycke i äkta silver, var gärna med :)

Kram

2011-06-28 @ 16:53:48
URL: http://smnmode.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0