Say it with music -

-

Har 2010 varit bra?
Intresant. Jag slutade 9an, lämnade min gamla och bekväma klass. Börjat på gymnasiet och lärt känna många nya människor. Jag har utväcklats som människa, mognat en hel del. Jag är nästan inte alls samma person som jag var vid den här tiden 2009...

Höll du några utav dina nyårslöften?
Jag hade inget löfte detta år och jag tror inte att jag kommer att ha något i år heller. Jag h¨ller det ändå aldrig.

Tror du 2011 kommer bli lika bra?
Kanske inte lika spännande, men nog kommer det att bli ett roligt år! Jag hoppas på en flytt till Skellefteå och en utlandsresa!

Har du förlorat någon kompis detta år?
Faktiskt inte, jag håller hårt om dom som jag tycker mycket om.

Vad spenderade du mest pengar på?

Jag har ingen aning, lite kläder, snacks och andra roliga nöjen.

Finns det någonting du ångrar med 2010?
Nej, de få dumheter jag har haft för mig har bara gjort mig starkare.

Blev du kär i år?
Ja!

De bästa nya människorna du träffade?

Jens kompisar. Riktigt roliga typer!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Börjat på gymasiet, förutom det så kommer jag faktiskt inte ihåg... Dåligt minne...

Dog någon som stod dig nära?
Nej, inga döda människor här!

Vilka länder besökte du?

Inga, jag var till Göteborg i våras. Det är det ända.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 
Bostad i ske skulle inte sitta fel!
 
Vad var din största framgång 2010?
Jag sluta vara fjortis (det gjorde jag ganska tidigt detta år, slutet av 2009)

Fick du sparken under 2010?

Nej.

Största misstaget?
Valborgs, inget roligt slut på den dagen...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jens!!! Ni fattar inte vad grabben har gjort för mig psykiskt!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Ojoj, alldeles för många!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.

Hur tillbringade du julen?
Jag tog en sovmorgon, duschade och sen satt hemma hos mormor och morfar hela dagen tillsammans med kusinerna osv.

Hur många one night stands?
Ja nu ska vi se, 12?...

Favoritprogram på TV?
Jag ser nästan aldrig på tv...

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Mer eller mindre...

Bästa boken du läste i år?
Läser inte böcker...

Största musikaliska upptäckten?
John Mayer, WOHOOW!!

Något du önskade dig och fick?
Bärbar hårdisk.

Något du önskade dig men inte fick?
En halsduk och nya hörlurar till iPodn'.

Årets bästa film?
Jag ser nästan aldrig film, så jag har ingen favorit.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var ute och lekte i snön med mina kompisar. Minns att jag tappade  min mobil i djupsnön...

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Nja, tror inte det.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Vanlig, slapp, trött. Tittar vi tillbaka ett år ville jag sticka ut...

Vad fick dig att må bra?
Sommarlovet! Nu är allt ett helvete igen...

Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen

Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Ontressetad...

Årets mat:

Allt som är gott.

Årets dryck:
Trocadero

Årets tidning:
VR

Årets semester:
Det vart långnäset för mig denna sommar!

Årets konsert:
Var på trästocks och hängde, det är det närmaste jag kan komma.



En till sammanfattning kommer! Med kanske bilder! ;)


Comments
Postat av: Lollo

titta gärna in på min blogg http://iiblandundrarman.blogg.se :)

2010-12-29 @ 00:34:29
URL: http://iiblandundrarman.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0