Say it with music -

Dag 06 – Mina syskon

Jag har bara ett syskon (och det är inte så bara, tänk om jag hade varit ända barnet...) och det är en lillebror, fast har är inte så liten...
Han föddes den 2 Oktober 1995, så jag är ca 1½ år äldre än han.
Vi har en väldigt bra relation med varandra, vi är lite mer som kompisar än syskos. Fast det är ju klart, nog kan vi ha våra små gräl. Men vi har aldrig bråkat på riktigt!
Vi brukar göra ganska mycket tillsammans. t e x spela dataspel, sporta och andra roliga saker. 
Jag tror att även om lillebror kommer att flytta nu till hösten så kommer vi att hålla kontakten, även den dagen då vi båda är vuxna och skaffat egna familjer. 
 

Comments
Postat av: jennifer

du som är liten jämfört med han:P

2010-12-25 @ 20:13:27
URL: http://ruckis.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0