Say it with music -

kli i näsan och ont i ryggen

Ja, nu har jag suttis här hela dagen och jag vet inte hur många gånger jag har nysit. Och så har jag jävligt ont i ryggen... Men har suttit framför datorn nu sen jag steg upp så där har vi ju problemet. Men har spelat the sims och då får man baske mig tåla lite grann. Men då har jag ju inte splat trean utan tvåan, och jag är lika tagen av det som förförsta gången. Och nu börjar jag fundera på hur jävla ont jag ska ha efter att jag skaffat trean. Då kommer jag säkert aldrig att gå ifrån datorn! AH, längtar efter det! nått... Men spelet tror jag att det kommer att vara jättekul. Men att ha ont i ryggen är inte så frestande... Får se hur jag gör. Om jag skaffar det nu, eller efter sommaren. Hade helst suppit en sommar utan att ha ont överallt. Gammla jag, hehe




 the sims 3

Comments
Postat av: CAISA

Jag vill ha the sims 3! :D

2009-06-10 @ 18:32:35
URL: http://caisaj.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0