Say it with music -

1-0 till sverige

Heja heja! Ja, nu efter idrotten, när vi skulle hem ifrån volleybollplanen, så hoppa kedian på cykeln och min fot hamnade ikläm mellan trampen och asfalten. Så min lilltå är typ avskalad... Tur var att jag hade sockar på mig. Annars hade väl halva foten varigt borta. Ja, det ar inte direkt skönt.
Sen på slöjden, ja, där händedet ingen olycka. Tvärt om, eller ja, jag hade ju gjort världens snyggaste armband och vad hittar man? ingenting! Den var borta!!  :( Men då har jag lyckats att göra ett nytt. Och det blev inte fult! Det är ganska brätt, i typ silverplåt. Förjävligt snyggt! Ser ut som ett köpes.
På matan så digga vi svennebanan medans vi käka.
Mer har väl inte hänt idag. Tisdagar är tisdagar. Inget mer dem det. Ser om jag skriver nått mer ikväll. Har ingen läxa eller  träning. Och orkar inte fara ut själv. Ska bara ta det lungt.

Puss



Comments
Postat av: Lisa

Yes jag vet, jag har bestämt mig för att börja skriva riktigt mcyekket nu, tre inlägg abra under dagen inte dåligt va? ;)

2009-06-02 @ 18:43:57
URL: http://mrslisa.blogg.se/
Postat av: virre

skoent

2009-06-03 @ 16:18:21

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0