Say it with music -

090725

Hallå!

Ett tag sen sist va? Nä, för jag skrev ju när jag steg upp. Men igår så skrev jag inte, fy fy!
Men då ska jag ta och berätta kort. Steg upp vid halv 9, för vi hade träning med linda. Det blev att cykla/springa ca en mil blev det. Men man skulle dela en cykel på två. Och så springer den ena och den andra cyklar, och så byter man eftre fem min. Det var fasen jävligt jobbigt, men tanke på min superbra konition... nått.
Eftre det så gjorde jag völ inte så mycket, såg på tv. Sen på kvällen så bestämde jag matte lisa johanna nicko och paue att vi skulle fara och se på idolkollouppvisningen. Det blev lite långtråkit eftre ett tag. Många var väldigt tondöva... Men så var det några tjejer som var bra. En liten plutt som var hur söt som hälst! Hon sjöng jättefint, men dock så var hon uruser på texten. Sen var det en som sjöng the climb. Hon var rätt duktig hon med.
Men nu ska jag sluta prata om det.
MEn efter det så for vi och köpte naturgodis. Tänkte att vi skulle vara lite nyttiga. Sen så for vi hem till lisa, så hon fick göra om sig. Byta kläder och sminka sig. För hon kom direkt ifrån jobbet. Så vi andra satt vid datorn och lyssna på en massa musik, och så kollade vi på lite bilder.
Sen så gick vi till thailändarna (om det heter så?). Och lisa började direkt att snakcka engelsa med dem, eller iallafall försökte. Men vi hade en trevlig stund. Mycket skratt och så. Men ändå så är dom skitäckliga! (har bild på dem!)
Sen så började det regna och vi gick till matilda, där då oxå frida dök upp med en massa filmer. Hon ville va med oss innan hon for till gotland, vilken hon gjorde i morse.

Sen idag så har jag inte gjort så mycket. Eller kanske. Mamma for ju in på lassa igår, p g a hennes mage. Så idag så har vi tagit hand om henne? Men vi städat och gjort en massa andra saker. Timme fick hem ett nytt spel, så han har mest suttit framför datorn.

Hoppas att alla haft en bra dag!

Comments
Postat av: paka

jag drömde om honom i natt<3<3<3<33 :$

2009-07-26 @ 00:25:13
URL: http://pakis.blogg.se/
Postat av: Ellen

gud vad coolt! Jag vill också kunna spela instrument! :)

2009-07-26 @ 16:15:54
URL: http://ellenliljekvist.blogg.se/
Postat av: caroline

låter som ni haft det super mysigt å naturgodis e såå sjukt gott! Har du provat cashew med sourcream smak jum jum.



Ha en fortsatt härlig helg.

2009-07-26 @ 16:35:40
URL: http://missfashionfreak.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0