Say it with music -

090707

Hallå!

Idag så fick jag faktiskt sova ut. Vaknade vid 2 nån gång. Så det blev ingen träning för mig idag. Det regnar och är inge roligt ute. Så pappa sa att vi skulle hoppa det idag. Då är det ju inte för att jag är gjord i pappaer, men han ville inte att vi (jag och bror) ska bli sjuka nu när vi nyss har dargit igång det här. Men när jag hade stigit upp så var det ju bara att slänga i sig lite lunch. Det blev pasta sallad, som pappa har gjort. Det är jättegod! Ska försöka att fixa fram recept på den. För den är sjukt god! Efter det så har jag inte gjort så mycket. Spelat lite sims, hehe. Sen så mäskte jag nu att headern som frida gjorde har inte samma rosa färg som bakrunden. Haha, men orka. Den är fin ändå! (bara virre som tycker den är ful. dumma dig! :D ) Den är iallafall mycket bättre än den förra! Så det orkar jag inte bry mig om.
Nu ska jag se på film med pappa och lillebror. Så ha det bra så skriver jag senare idag!

En massa pussar och kramar! ♥

Comments
Postat av: ★ Savefors★

Hoppas att du får en bra dag =)

2009-07-07 @ 16:14:43
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: ★ Savefors★

sv:

Precis samma som här då :P

2009-07-07 @ 17:09:48
URL: http://saavefors.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0