Say it with music -

bästa dagen på året?

nej, men en utav dem! Det har varit enormt varmt och skönt, både i luften och i vattnet. Turen var att det blåste lite, annars så skulle man ha svettats bort! Men jag tror att idag var det första gången jag har badat över en timme! Asså så sjukt läbge jag har badat idag. Annars så brukar det bara bli ett dopp, sen upp och sola igen. Men inte idag. Sen så har vi inte spelat nån volleyboll heller. Så det har varit en riktigt ovanlig dag idag.
Och sen så tror jag att jag aldrig har sätt så många bilar på långnäset förr. Fulla parkeringen, + massor efter vägen. Det var sjukt mycket folk asså!

Men jag mamma och ia drog hemmåt vid halv fyra och fick grillat hos mormor och morfar, när vi kom hem då. Sen så har vi varit ute och gått. Och turen var inte med oss, om man säger så. När vi var nere vid sjön så kom världen regn oväder. Det gjorde ränt ont att få vattnet på sig! Helt  sjukt. Så vi sprang ner till grillstugan och stog där tills det skutade. Sen gick vi och handlade mat, till mig. Ska  vara hemma själv nu i en hel vecka. Mamma och pappa jobbar och tim är på hockeyskola i arvidsjaur. Vi ska nog upp dit på torsdag och sova där.
Men jag frågade mamma om jag fick följa med mormor och morfar ner till stockholm. Dom ska och hälsa på gösta. Hällre det än att vara hemma ensam! Men det skulle bli kul att få fara dit, länge sen jag var och hälsade på han. Det var oxå han jag och tim fick 5000 var när vi fick sommarlov. Jävlift chill. Men då börja mamma med att jag skulle få festingar och bli sjuk osv. Men jag tjata och tjata. Men fick jag? Nej. Mamma muta mig med att köpa mig något om jag följde henne på stan nån gång i veckan.

Sen har vi oxå städat. Men nu ska jag skuta babbla på. Men har så mycket att skriva om helt plötsligt!
ser nu hur långt detta inlägg blev. Får ju se hur måbga det är som orkar ta sig igenom det. Men hopas att det blir fler än vad jag väntat mig!

ska oxå bjuda på några bilder från idag!


Har på mig en av mina saronger. Denna är den finaste och skönaste. Fick den av Jonna och Alice när som hade varit i thailand. Älskar den!



(jävligt opassande med  mina feta ben...)

Comments
Postat av: Tess, A P.Y.T

Hej! Jag har en ny blogg som jag försöker slå igenom med. Jag kanske blir framtidens Kenza/Blondinbella och alla andra. Så följ gärna min blogg. En blogg om en Pretty Young Thing!

Puss puss Tess, A P.Y.T

2009-08-09 @ 20:02:09
URL: http://pyt.webblogg.se/
Postat av: REBECCA

Sv. tack söta du. Mår mkt bättre idag! Tackar oxå för fin kommentar om min blogg. Linda "Lily" Blom som hjälpt mig ;)



Jätte fin sarong. Satt jätte bra på dig!

2009-08-10 @ 09:00:30
URL: http://rweimers.blogg.se/
Postat av: jimmy

Sjukt fin kropp<3

Men hur hittar jag till Ella så man kan rösta?:S

2009-08-12 @ 20:29:53
URL: http://sjov.blogg.se/
Postat av: alice

bra du använder den:]



lova du har fin kropp!

2009-08-14 @ 14:35:05

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0