Say it with music -

aaaaaaaaaaaassssssssss

Matchen gick väl sådär. Eller, laget var bra men inte jag då. Har fan INGA SKOR KVAR! Dom jag köpte var bara billigt äckelskit och dom gammla har inga dobbar kvar. Jag var som bambi på hal is. Sen hade jag käka en massa ipren och sånt skit bara för att få igång lite energi. Kanske tog en liten överdos. Tog nå dextrosol, ipren och så blev jag helt galen och fick för miga tt smaka julias astmaspray. Så det blev en hel del överenergi där i början. Sen slutade hjärnan funka och jag typ glömde bort vart jag var... :S
Sen mor slutet så blev det världens gräl. Asså, då snackar vi inget litet gräl. Det var svordomar om vart annat och ja. MAn blev lite rädd ändå. Men vi vann ändå, 1-0. Och vi möter dom igen på söndag. Då ska vi fan visa dom hur man uppför sig på bortamatch. Asså, det var fan det värsta jag har någonsin sätt på en fotbollsmatch.

Men efter matchen så bjussa mormor och morfar på blåbärspaj. Sen så har jag suttit där tills nu och sätt på friidrott.

Har ni haft en bra kväll?:)

går fan int att svar på kommentarena, sry

Comments
Postat av: ELIN

jag har haft en jättebra kväll faktiskt:D

sv: haha du har också jättefina lockar!

2009-08-20 @ 11:21:25
URL: http://elinwg.blogg.se/
Postat av: !!

"Då ska vi fan visa dom hur man uppför sig på bortamatch"

- haha vill gärna se om NI kan uppföra er på En match?

Ryktena om att ni är så tjuriga och irriterande- Oj vad dom stämde bra!

2009-08-20 @ 20:57:10

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0