Say it with music -

090831

Tjabba och godmorgon!

Idag är det den sista Agusti, och om fem dagar så åker jag till turkiet. Nu är det inte länge kvar inte;)
Vet igentligen inte vad jag gör uppe nu. Eller jag måste ju vara uppe nu, men jag kunde ha sovit längre. Vakna 7. Och då tänkte jag inte på att jag kunde typ somna om och ställa om klockan. Nä, så smarta är vi inte...

Men vad händer idag? Idrott nu direkt på morgonen. Den stressigaste lektionen på hela veckan. 15 min på sig att dyta om efteråt. Det är helt omöjligt för en tjej att hinna! Hur tänker rektorn igentligen?!
Aja, ska väl göra så gott man kan. Bildläraren kommer garanterat att börja gnälla när vi kommer försent, så han kanske ändrar schemat sen. Hoppas det...

Men för i övrigt? Har ingen aning, om jag ska vara helt ärlig. Har inte kollat på schemat. Men långdag har vi, det vet jag. Och nu ska jag ta och smsa nicko, och säga att hon tar med sig min kamera. Jag sakar den :( Nämen, måste tömma den på bilder osv. Ska ju kunna ta många bilder i turkland ;)

Det blir väl oxå ett inlägg när jag kommer hem eller nå.


AAAAAAAAAAAH, den bjuder jag fan på!

Comments
Postat av: pia

har lagt till dej nu med!:)

2009-08-31 @ 14:21:02
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: GabbyJoh

Gaah, gillar ditt hår tjejen;D

Hoppas du har en bra dag!

2009-08-31 @ 14:25:32
URL: http://gabbyjoh.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Var med och tävla om ett egendesignat armband i bloggen :-)

2009-08-31 @ 15:04:57
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0