Say it with music -

Hej bloggen!

Nu har jag packat klart exakt allt! fikat, godiset, sängkläder och så förståss skidutrustningen.. Men jag tror inte att jag ska åka, för jag är inte den som gillar att åka i backen. Och nu säger alla att det ska inte bli sol utan regn och annat skit väder. Jag som hade hoppas på soliga dagar så man kan komma hem som ett litet negerbarn. Men iallafall så längtar jag ändå tills vi ska fara! Har med mig skolböckerna oxå.


Idag är det ju torsdag och torsdagar gillar ju inte jag, nej nej. Men idag blev jag glad för att elevens val blev inställd. Våran lärare är i utlandet och vikarien var sjuk. Så det blev inget bakande.
Att mobilblogga lyckadesjag inte lära mig. Inläggen skickas bara till översikten. Blä.


Dagens, supersköna jeanslägging och en tröja från gina, inga nya plagg här inte. Har oxå på mig ett nitarmband, som jag fick när jag var liten men det är typ snyggt.  

( jag vet att kablarna i bakrunden inte är snyggt.. )

Men nästa vecka så kommer  min beställning från H&M!
Sen ska jag få gladiatorskor av mamma. ♥

Gillar verkligen inte att bloggen ska behöva lida nu dom här dagarna. Om jag har tur så hinner jag skriva lite på  söndag när jag kommer hem. Sen hoppas jag hoppas verkligen att det blir bra vänder. Må gud vara med oss, haha. Nä men nu ska jag ta och byta till  mysdress och sen ska jag spela mitt älsklings spel, fast det säger jag inte vad det är. Då blir jag väl mobbad för det.

Ha det så skönt nu här hemma i burträsk. Och jag vet, vi kommer att ha det mycket roligare än er!

K R A M A R !

Comments
Postat av: puss

snyggt armband! :)

2009-04-02 @ 15:16:25
Postat av: Irrelevant

Snygga cutsår EMO!!! hahahahah snart är det ju skärtorsdag ska du cutta dig då? hahahahahahehae

2009-04-07 @ 11:35:20

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0