Say it with music -

090428

Jaha, ännu en dag som inte har varit kul och det är bara tisdag, TISDAG! Men som tur är så vi lediga på fredag, för det är ju valborgs. Sen oxå på måndag. Det ska bli himla skönt, men igentligen så behöver jag det inte. har nu varit borta från skolan i 2 veckor.

Alla mina små kompisar har nu planerat att vara hemma hos lisa och fira valborgs. Men jag ska inte dit, dom får ha kul utan mig. Jag ska vara med Alice och Jonna istället. Har inte varit med dom sötnosarna nu på länge känns det som. Jag länktar!

Ikväll så ska jag väl inte göra nånting. Kanske skriva lite på Deckaren vi ska skriva. Men hoppas då inte på strömavbrott igen. Igår kväll och nu på morgonen, allt svart. Inte kul..

See ya!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0