Say it with music -

090426

Hej bloggen!

Lite konstigt att jag sitter inne vid datorn nu med tanke på vädret. Men fick  en sån jävlulsk huvudverk. Ska dricka lite sen gå ut igen. Igår så var jag och några kompisar hemma hos ante och såg film. Vi såg disturbia. Och vi som hade tänkt se bio i fredags, the unborn, hur fan skulle jag klara av det? Pallade nästan inte ens disturbia.. Ja, jag for när det blev äckligt och satan, jag kunde inte andas när jag skulle hem. Jagade upp mig själv nått så jävulskt.

Sen så kunde jag inte sova,  men det berodde inte på filmen uta på hippi hassen jävla hund som satt ute och yla hela jävla natten. Satan så sur jag blev. Så jag gick och satt mig och såg på tv, biker boys, den var typ bra. Typ vid 5 i morse så gick jag och la mig, men inte fan hade hunden sluta leva om inte. Och så kunde jag inte såva i morse heller, det var så varmt i rummet.

Nu funderar jag på att gå ut en sväng och sen gå till mitt favoritställe, kiosken..
aja pussar!

Comments
Postat av: Anonym

Att disturbia var jävligt bra? =D

2009-04-26 @ 18:32:29

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0