Say it with music -

090415

Hej bloggen!

Kom nyss hem från träningen som som var sjukt kall. Det var iskallt. Sen har man så fruktansvärt dålig ork oxå. Och sen, vart var allt folk? Det var tre 94or, en 93a, en 95a och rästen 96or. Skäms! Inte konstigt att vi måste spela med 96or, ingen kommer ju på träningarna. Skärpning.

Ja, hum.. Idag var jag ju som sakt och fiskade. det enda bra medet var att solen sken sombara den och att Tim var på roligt humör. Annars hade det inte varigt så kul. Eller jo,morfar var jävligt kul han oxå :)
Men fiksar då? Jo mormor fick en.

När vi kom hem så satt jag och Tim och solade med glass. Sen satt vi och skrattade åt jättedåliga skämt. Men vi båda har en otroligt dålig humor så.

Tim: I need to go to the toilet.
Jag:
why?
Tim: I have to release a poodog, istället för hotdog!

HAhaha fattar ni hur kul det var!

Nu ska jag ta och slänga mig in i duschen och sen sätta mig och käka nötter nånstans.
Jacob Marklund ska sova här inatt. Förhan ska  oxå med till stan med tim och jag hoppas att Paulina kan följa med mig. Då blir jag super happy!


 
En super kul film vi gjorde idag, hahah


 
En super kul film vi gjorde i sommras, hiahha

Comments
Postat av: Anonym

hahahha den första ägde ju xD

2009-04-16 @ 16:52:39

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0