Say it with music -

090410

Hej bloggen!

Nu har jag nydligen stigit upp och ätit en god frukost.
Igår  hos noa var det jätteskönt. Alla var typ trötta och vi såg bara på film. med andra ord så var det jätttelungt.
Vi poppade popcorn och noa bjöd på läsk. Sen flippade vi lite mellan kanalerna men så fastnade vi i en film, men kommer inte igår vad deh hette.

Ikväll så ska jag och familjen till Alice och käka middag. Det ska bli kul, för har inte varit med henne nu på ett ganska bra tag. Hon och Jonna kommer hit nån gång under lovet oxå och sjunger.
Johanna, Nicko och Lison ska oxå hit och vi ska göra en liten grej. Men mer avslöjar jag ikke.

Nu har jag oxå lovat lillebror att spela nått spel med han. Och så kommer jag att käkagodis typ hela dagen. Måste gå nån slags bantningskur om jag ska äta upp allt.





Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0