Say it with music -

090401

Hej bloggen!

Nu vill jag berätta en toppen nyhet. Vi ska bli ett tredje barn i familjen. Just det, mamma väntar barn!
Först blev jag jätte chockad, för set har ju alltid varigt som vi fyra. Men sen blev jag jävligt glad över att jag ska bli storasyster igen!

Idag är det ju onsdag och det är jätte chill här på skolan. Vi har just nu so och jag ska försöka att bli klar med arbetet. Satt i flera timmar som sagt igår kväll och jag är nästan klar!
Johanna sitter brevid mig och hon har på sig ett av mina flertal solglasögon. Hon är jättesöt! Om jag kunde så skulle jag lägga ut en bild på henne.
Petter och Noa kom tillbaks idag. Petter har tydligen köpt en ny mössa, den var typ snygg. Fast det är nikolina som har haft på sig den hela dagen. Hon ser ut som en lila smurf, hihi. Noa sitter och lyssnar på If I where a boy, och den är man ju ganska så läss. På andra sidan lyssnar dom på Unwritten. Den är då något bättre.


På lunchrasten följde jag frida på konsum för imorgon så ska vi ju till hemavan och vi skulle ha med godis i bussen. Sen satt vi ute en lång stund fast en ganska kort stund, tyckte jag. Det är jättebra väder ute. Den är sol, inga moln och det är jätte varm ute. Men tyvärr så är typ all snö kvar ännu. Vill ha sommar nu! För vill kunna använda mina snygga skor :)

Får skriva mer ikväll om något, men det vet jag inte ännu, hihi.
Sköt dig i skolan, PUSS ♥

Comments
Postat av: fgh

WHAT! ofta det ska hända nu? ;O;O;O;O;O

2009-04-01 @ 13:05:17
Postat av: anki

shit?, är det sant, grattis =)

2009-04-01 @ 13:16:18
Postat av: Johanna

Är de sant :O ? :D:D:D:D:D

2009-04-01 @ 14:41:16
Postat av: erica

äre sant? :) elr är det april april? ;)

2009-04-01 @ 15:21:48
URL: http://holmbergerica.blogg.se/
Postat av: nuub

April April

2009-04-01 @ 17:21:14

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0