Say it with music -

Sista gången på länge nu.


Sista kvällen för en längre tid framöver jag umgåtts med två kära vänner. Candy och mr chips. Dagarna kring jul och nyårs har jag bara käkat slisk och som grädde på moset har jag inte tränat på två veckor. Jag mår SKIT just nu. Det var länge sen jag mådde såhär dåligt och jag känner mig äcklig. Så jag tänkte att detta skulle få ett "värdigt" slut. Köpte en godispåse och chips och jag har käkat mig så less och äcklad. Det kanske kan bli lättare att sluta när man gör så. Jag vet att när jag spontant kommit på att jag ska dra ner på sötsaker så har det hållit kanske 2 veckor. Men nu när jag satt "ett datum" och ätit mig så mätt jag jag blivit äcklad kanske det blir lättare att hålla sig ifrån det. Det återstår att se. Ska en sån gottegris som jag klara det? Dock är jag ganska målmedveten just nu. Det känns bra, jag vet vad jag vill och har bara siktet åt ett håll. Jag vill verkligen vara så seriös som möjligt. Jag är fett taggad på detta och jag hoppas att vinden kommer att blåsa i medvind, om ni fattar vad jag menar.  
Så... Äcklad på chips och taggad på livet säger jag nu godnatt! 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0