Say it with music -

Känner lugnet alldeles för ofta.

Att vara arbetslös har sina ups and downs. Jag har all tid i världen åt allt. Jag kan sova hur länge jag vill (stiger upp ändå vid 9 för jag gillar inte att sova bort dagar). Jag kan ligga och dra mig hur länge jag vill på morgonen. Jag kan vara på gymmet hur länge jag vill. Jag kan äta när jag vill, se hur många tvprogram och serier som helst. Detta kanske låter som paradiset för vissa. Men, detta blir sjukt drygt i längden haha. Jag gillar att göra saker på dagarna + jag har 0 pengar till att göra något kul. Så, arbetslösheten är både positivt och negativt.

Comments
Postat av: Rebecca

Åh jag var alltid rädd förut när jag var arbetslös.. är otroligt rastlös. Men man kan ju göra hur mycket som helst. Blir långtråkigt i längden dock!

2014-01-10 @ 13:48:31
URL: http://ladymuffin.blogg.se
Postat av: s i m o n e [photography]

jag håller helt med dig, jag känner mig typ som världens latmask för att jag inte jobbar, men ja, det är ju liksom inte så att man väljer att vara arbetslös haha :(

förresten, vill du göra ett bloglovin byte? :D

Svar: Nä precis! Det är jättetråkigt i längden att inte ha något att göra på dagarna + att det är jobbigt att försöka hitta på något på dagarna så att dom inte går till spillo.

Absolut! Det vore kul, börjar följa dig så fort jag sätter mig vid en dator:)
Lowa

2014-01-26 @ 01:10:17
URL: http://siimonephotos.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0