Say it with music -

Äntligen tog jag tummen ur...

Shit så kass uppdatering det är på den här bloggen. Jag har inte bloggat på över en vecka! Men det blir oftare att jag skriver på min andra blogg för jag gör inte så mycket på dagarna nu, träning är i princip det som händer i mitt liv just nu. Och det bloggar jag ju inte om här ;)
 
Men i fredags var det fest. Räknade ut att sist jag drack alkohol var i kreta och det är 5 veckor sen. Jag och 4 vänner var hemma hos mig på förfest som var hur kul som helst. Sen drog vi mot folkparek och det var mindre roligt. Det kändes som nykomlingarnas kväll. Visst, det är bara ETT år, men ändå (småungar hela högen). Kände inte igen många så det blev en kort kväll. Avslutades med en korv på Statoil hihi sen for vi hem.
 
Lördag-söndag jobbade jag och på lördagkväll kom Jonna, Alice och Paulina hit. Vi åt tacos, godis & chips. Pratade massor och såg en rolig film. Det var behövligt som fan!
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0