Say it with music -

Halloween

Helgen har spenderats i stan och kåge. I fredags var det halloweenfest och utgång. Jag var jättemissnöjd med min utklädnad. 3e året i rad jag var samma sak och jag kände mig riktigt ful. Och så var jag inte sugen på fest eftersom det blev för mycket föra helgen. Inte en av det bättre utgångarna i alla fall. Igår blev det myskväll hos jens sen for jag hem vid 1 för jag skulle skjuta fyllefolket. Idag har jag sovit alldeles för länge och känner mig jättenere. Ska på spinning ikväll. Förhoppningsvis kanske känslorna rinner av då. 

Comments
Postat av: klara

du är alltid snygg :*

Svar: Desamma du!☺️
Lowa

2013-11-03 @ 19:22:46
URL: http://klarahe.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0