Say it with music -

Lägesuppdatering


Jag börjar bli lite deppig nu när jag inte får röra på mig, jag vågar inte ens gå ut och gå för då ska jag väl halka och hela ryggen fara åt fan. Okej, jag är ute. Jag var ute idag både för frisk luft och så for jag och pappa till stan. Han och mamma kolla julklappar och jag gick på stan med Jens och köpte smink. Men jag är sjukt försiktig. Minsta lilla kvick rörelse och jag kanske måste lägga om ryggen... Jag är sjukt nojig som ni kanske märker! Imorgon eller på fredag ska jag och simma har jag bestämt mig för. Kanske gör det nån gång, som en mjukstart. Vill inte överbelasta ryggen nu när det är så illa med inflamationer osv... Haha vilket vrak jag är! 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0