Say it with music -

Alltid jobbigt att säga hejdå


Jag för stunden med mitt trollhår.

Har spenderat två dagar hos min älskade pojkvän, men nu är det dax att fara hem. Hoppas bara inte att det går nästan två veckor igen innan vi ses:( Jens jobbar så mycket och konstiga tider så han kan aldrig komma till mig och jag kan inte alltid fara till kg. Det har varit en ganska jobbig höst med snart, i december tror jag att han har slut jobb och då kan vi vara mer med varandra hihi❤️

Om en liten stund ska jag ner på stan. Ska lägga till typ varenda kota i ryggen och fixa till bröstkorgen och hoppas att låsningen släpper. Sen ska jag förhoppningsvis köpa en present till mamma som fyller år på måndag och så ska jag tatuera mig yeey!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0