Say it with music -

Söndag!

Hejsan! Nästan hela dagen har jag varit i gång. Började dagen men att hjälpa mamma att kratta gården från löv och klippa ner gamla växter. Sedan gick vi och köpte årets första mjukglass och gick en längre promenad. Sedan har jag packat västan (väskorna) till imorgon då jag och klassen drar till Stockholm i några dagar. Fan, jag är sämst på att packa. Jag tycker att jag inte har tagit med nånting och jag har försökt att planera kläder osv men ändå har jag överflödigt med grejer med mig. Jag har med mig tre väskor, för tre dagar i Stockholm... Men vi ska göra så mycket speciella grejer så det kräver ombyte, rekvisita osv. Alltså vi ska göra delvis skolarbete där nere! + gå ut hehe. Men sen ska jag stanna i Sundsvall nästa helg, gå på Ikea osv. Det kommer att bli en sjukt rolig vecka! :D


Comments
Postat av: Maria

Åh, mjukglass är ju ändå ett sommartecken!
Hoppas du får det roligt i Stockholm!

Svar: Jag hade det riktigt roligt i Stockholm! :D
Lowa

2013-05-07 @ 21:36:43
URL: http://blandat.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0