Say it with music -

Tisdag

Ikväll har jag bakat till födelsedagsfirande.
 
Vaknade vid 10 idag hemma hos anki. Hela gårkvällen var hur mysig som helst. Det var allt för länge sen vi gjorde en sån där sova-över-grej. Vi var som sagt några tjejer, allt som allt 7 st. Vi åt frukt, såg på familjen annorlunda, åt kvällsfika, såg turkietfilmen, pratade om allt och inget, såg reprisen på familjen annorlunda och så gick vi och la oss. det märks att vi börjar bli gamla... Förr orkade man ju ligga uppe i timmar och prata. Jag tror vi snackade 40 min innan alla slocknade.
 
Idag har jag försökt att rädda mitt hår med den planen sprack direkt. Jag fick lov att färga det mörkare för det blev helt förstört. Jag är inte lika mörk som jag var innan jag började. Snarare mörkblond/brun/askblond typish. Det får duga för tillfället. Jag ser då inte ut som en flammig kyckling i håret! Annars har jag inte gjort så mycket. Jag har städat och spelat sims3, och bakat. Ikväll vet jag inte alls vad jag ska hitta på... Är det någon som vill göra något kan ni höra av er till mig:)))

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0