Say it with music -

Tisdag

Favorit i repris. Ligger i sängen med min underbara vetekudde och bara myser. Är helt mör i kroppen efter träning och jag är så sjukt illamående. 3e gången jag får så. Burkar ni bli det när ni tränar? Vad kan det bero på? Är det någon som vet så dela gärna med er!


Annars ska jag lägga igen ögonen nu. Dels för illamående men oxå för att jag är så sjukt trött + att jag ska upp tidigare än fan imorgon. Vi ska testa kostymer och kläder till våran konsert nästa vecka:)

Just ja, för dom som vill så kommer det att finnas biljetter att hämta på brinken på torsdag! (Detta gäller allmänheten. Vi kör 2 konserter under dagen för bl.a Anderstorp och balder + fler skolor)


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0