Say it with music -

Klantig jag är haha...

Tabbade mig tidigare idag när jag skulle beställa hem nya brallor. När jag skickat ordern ser jag att jag har klickat hemm fel färg på byxorna... Jag skulle ha svarta med i all hast lyckades jag beställa blå? Jag fick göra om allt så nu är dom svarta på väg oxå. Jag har även meljat om att avbryta leveransen på de blå, hoppas att dom gör det. Annars får jag skicka tillbaka dom när dom kommer. Som tur är så är det fri frakt och fri retur:) Men jag har ett till jobbigt problem. När jag beställde hem de svarta insåg jag att jag har beställt fel storlek. Jag har tidigare haft M och dom har blivit pösig/för stora efter ett tag så jag tänkte beställa S. Men världen går inte under för det. Jag får ha M tills jag gått ner i vikt då kan jag köpa S eller SX sen :) Men klantigare person får man faktiskt leta efter!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0