Say it with music -

instapics

Hej på er! Jag ber om ursäkt för hemsk uppdatering men all tid, verkligen all tid, har gått åt projektarbetet den senaste veckan. Dagarna före konserten var vi på skolan i över 12 timmar. Men resultatet blev ju desto bättre! Är så sjuuuukt glad/lycklig/stolt och allt över vårat hårda arbete och att slutprodukten blev så bra som den blev. För två veckor sedan trodde jag aldrig att vi skulle ens få ihop det och att det skulle bli platt fall. Men det gick och jag är så förbannat nöjd över det! Igår rev vi scenen och städade sen på kvällen blev det fest hemma hos nisse och fira att nu är det äntligen över (både på gott och ont). Nu ska bara rapporten skrivas och skickas in så det är väl det jag ska sysselsätta mig med på lovet...

Comments
Postat av: Amanda

Den var huur bra som helst!!!

Svar: amen tack så mycket det värmer!! :D
Lowa

2013-03-30 @ 15:46:23
URL: http://amandaniii.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0