Say it with music -

Du är mer än vad jag kunnat önska mig

Hej! Kom  just hem från spelningen och det gick bra. Middagsunderhållning är så mysigt att utföra! Men tända ljus och mysiga människor i en mindre lokal, man kommer verkligen nära sin publik. Det var mycket trevligt, det var länge sen jag och pappa spelade ihop.
 
Nu sitter jag och äter lite nötter och funderar på vad jag ska göra ikväll, om det är något viktigt som måste göras. Känns som att det är tusen bollar i luften men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad. Får klura på den! En väska ska jag i alla fall packa. Ska sova hos Elsa imorgon för vi ska repa inför en konsert (inte projektkonserten) och vi ska hålla på till halv 10. Då är det bra att man har vänner i stan haha!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0