Say it with music -

Studentskiva

Idag lördag den 8 Juni bjöd jag hem släkten på mammas sida och hade min studentskiva. Tack vare ganska fint väder så gick det att äta lunch ute. Vi höll till i granngården hemma hos mormor och morfar. Mamma och pappa lagade all den goda maten så egentligen blev det inte så mycket "hemma hos mig". Men jag gjorde i alla fall inbjudningarna, det är det huvudsakliga.
 
Vi skålade champagne när alla hade kommit, fick dock ingen blid på själva skålen...
 
Grymt god mat mamma och pappa gjort! WB-paj, kallmarinerad fläskfilé, potatissallad, potatisgratäng, god sallad, delikatesskorv och focaccia.
 
Sen blev det hemmagjort gräddtårta som pappa gjort.
 
Jag fick mig ett nytt objektiv av mamma och pappa i studentpresent. fotade lite med det i trädgården, är jättenöjd! Även alla bilder nedan är tagna med det nya objektivet.
 
Denna blev lite suddig...
 
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0