Say it with music -

Studentkvällen! Kära Es3a ♥

 
Kvällen bjöd på både skratt och tårar. Jag finner inga ord hur kul vi har haft det tillsammans under dessa år. Ni betyder jättemycket för mig allihopa. Under dessa tre år har jag vuxit sjukt mycket som person och jag har väldigt mycket er att tacka. Ni är så underbart fina allihop. Vi har delat mycket och det kommer att kännas jättekonstigt att inte få träffa er 5 dagar i veckan längre. Men jag vet att vi kommer att ses och umgås, även om det inte kommer att bli lika ofta som vi är vana. Men detta var verkligen inget farväl, snarare ett nytt kapitel av våran vänskap i livet. Jag önskar er all lycka i världen i framtiden! Älskar er ♥

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0