Say it with music -

Långt inlägg

Hej och oj vad jag blir förvånad att det finns dom som läser fast jag aldrig bloggar.Verkligen roligt att se! Jag har jobbat ganska mycket eftermiddag och på kvällarna direkt efter jobbet gör jag alltid något, om det är att träna eller att umgås med vänner eller bara att slappa. Det blir som lite tid över till bloggen tyvärr...
I helgen åkte jag med Jennifer till Ogge som hade ordnat en trevlig tillställning vid vattnet. Det var alkohol men jag drack ej. På lördagen blev jag bjuden av jonnis hem till henne och det blev en spontanare. Faktiskt en riktigt trevlig kväll! Igår (söndag) var jag, lillebror och moster på bio. vi såg the lone ranger. riktigt bra! haha mötte elsa på ica och jag sa till henne att vi skulle se the long ranger. hoppas du fattar vad jag menade ändå Elsa!

Men som sagt, annars jobbar jag nästan hela tiden just nu och det känns inte kul att blogga om sånt, för vad är intressant med ett pissjobb?

Dock kan jag glädja er med att jag fotat ganska mycket, köpt nya kläder och gör om i mitt rum, så lite bloggmaterial har jag ändå att spotta ut nu. Det får väl bli på min lediga dag, när jag nu har en sådan!

Nu ska jag sova, jobbar imorgon (10-20.15 snark) bjuppar på lite bilder från helgen:D


Comments
Postat av: Elsa

hehe.. jag fattade absolut vad du menade!

Svar: hahaha s¨å bra ;)
Lowa

2013-07-16 @ 18:00:31

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0