Say it with music -

Lite om mig

♦ Jag hatar bananer som är det minsta lilla bruna.
 
♦ Jag är inte allergist mot nånting
 
♦ Jag är livrädd för mörker
 
♦ Jag är ganska kräsen när det kommer till maträtter
 
♦ Jag gillar all sorts musik
 
♦ Jag har dålig motivation och är sämst på att pusha mig själv
 
♦ Jag är född blod och med skruvlockar, dom har jag förstört med plattång
 
♦ Jag har en lättare grad av dyslexi
 
♦ Jag sparkade av stortån när jag var 15 och kan fortfarande inte ha vissa skor utan att det gör ont
 
♦ Jag har nedsatt hörsel och tinitus på ett öra
 
♦ Jag älskar chips och dip
 
♦ Mitt favoritband är nickelback
 
♦ Jag är sjukt glömsk
 
♦ Jag har stora humörsvängningar
 
♦ Jag har konstant tvångstankar
 
♦ Jag är en dålig lyssnare
 
♦ Jag får svettningar och blir obekväm när jag ser andra gråta
 
♦ Jag själv gråter dock hela tiden haha
 
♦ Jag har sjukt många komplex. Inte hur jag ser ut utan även hur jag är som person tråkigt nog.
 
♦ Mina bästa vänner som jag umgås med idag har jag haft sedan jag var liten. Det är jag väldigt glad och stolt över
 
♦ Jag är 172 cm lång
 
♦ Jag väger 65 kg
 
♦ Jag har skostorlek 38
 
♦ Jag har haft acne sen jag var typ 11 år
 
♦ Jag älskar burträsk men vill här ifrån.
 
♦ Jag har varit utomlands 4 gånger
 
♦ Jag har alltid velat ha en ponny men är lite rädd för dom
 
♦ Jag sparar pengar varje månad
 
♦ Jag har haft tandställning
 
♦ Jag har en järntråd insatt bakom de nedre tänderna
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0