Say it with music -

Trött, less och inte ett dugg brighter

Himmel och plättar vad trött jag är. Har pluggat konstant sedan halv 10 imorse (okej då,inte alls konstant, men nog är jag uppe i snart 5-6 timmar). Det är viktigt med´pauser och raster. Jag har varit ute på en liten (läs askort) promenad till  konsum för att köpa lite naturgodis för att hålla hjhärnan igång. Sen har ju ätit lunch, gått runt i huset och rört mig, gjort lite styrkeövningar. Det rekomenderar jag faktiskt + rörlighet, när man ska sitta på en stol en hel dag. Det är verkligen skönt! Man får nytt syre till kroppen och man orkar mer + man får inte lika ont i kroppen. Men nu har jag fått ont i kroppen för det är nästan 1 timmar sen sist jag rörde på mig. Jag ska bara skriva klart de sista frågorna och sedan ska jag duscha och he på nå musik fö å bli pigg!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0