Say it with music -

Torsdag 7e Februari 2013

God morgon solstrålar!
Idag är jag hemma. Egentligen skulle jag på studiebesök till Umeå Universitet, meeen eftersom att jag inte är ett dugg intreseras av att plugga vidare direkt efter gymnasiet + att jag blir bara stressad av att tänka på vad jag vill plugga till så valde jag att avstå. Istället är jag hemma och ska plugga på diverse saker, speciellt samhällsen som jag har prov på imorogn. Jisses. Det kommer att bli en tuff dag! Men blogga kommer jag i alla fall att göra, förmodligen ganska mycket, eftersom det kommer att behövas en eller flera pauser från pluggandet.

Ni får ha en bra dag!

Comments
Postat av: paulina

Hahah samma här, stannade pckså hemma ;)

Svar: haha jaså?;D palla fara på nå tråkig skit haha;D
Lowa

2013-02-07 @ 10:18:46
URL: http://pakis.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0