Say it with music -

Tisdag.

Buhu jag är så trött att jag vill bara lägga mig ner och gråta på golvet! Hur länge ska man orka innan man kolapsar helt?
 
Idag har det i alla fall inte hänt så mycket, en helt vanlig dag. Jag var supernära på att stanna hemma idag för jag har typ blivit sjuk igen. Men då missar jag en massa saker och speciellt grejer inför projetarbetet så jag fick pallra mig upp denna dag oxå!
 
Imorgon ska jag jobba förmiddag (rebell som jag är skolkar från skolan...) och eftermiddag väntar en massa härliga musiklektioner och rep som vanligt.
 
Ikväll har jag som vanligt miljoner saker att köra känns det som och det blir inte bättre av att min hals är helt slutkörd. Men istället för att sitta här och gnälla ska jag nu ta tag i mitt "liv". Ha det!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0