Say it with music -

Söndag

God kväll på er! Har ni haft en bra helg? Det har jag! Äntligen har jag fått spendera en helg med Jens för han har annars bara jobbat hela tiden. Han är t o m här just nu. Andra gången sedan nyårs! Igår hade vi myskväll i Kåge med Jens pappa och bror + hans tjej. Vi såg melodifestivalen och inga av mina favoriter gick vidare... Idag har vi inte gjort så mycket, sett en massa film. Men nog pratat om mig och Jens. Idag beställde jag även hem min studentklänning och oj vad fin den är! Helt perfekt. Jag längtar tills nästa helg för då kommer den och jag hoppas att den kommer att passa och va lika fin på mig som på hemsidan (det vilket jag tvivlar på). Men nu ska jag sluta va mobilnörd och va social med Jens. Puss godnatt alla!❤


Comments
Postat av: Anonym

vilken hemsida har du beställt från ?

Svar: jag har beställt den från asos.com :)
Lowa

2013-02-20 @ 17:12:08

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0