Say it with music -

NLY TREND

Usch jag fattar inte varför ni fortfarande läser min blogg med denna usla uppdatering! Anledningen till varför jag inte har bloggat är för att jag har absolut inga bilder att lägga upp och bilder från weheartit eller en massa klädcollage är uttjatande. Nu fick det bli ett undantag för att det var så snygga kläder, but still...
 
Förbättring från min sida. I alla fall, ikväll händer inte många knop. Jag har skrivit upp en önskelista åt mina päron som jag hängt upp på kylskåpet (ja vi gör så i min familj) så dom vet vad dom kan köpa åt mig på min 19-års dag. För ovanlighetens skull blev den jävligt kort. Är det för att jag har blivit äldre och vuxit ifrån presenter eller för att det finns absolut inget jag vill ha?

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0