Say it with music -

I’ve been trying to get out when all I want is in, turns out to be much harder than I thought it was

Bra dag idag! Började dagen med att tjäna pengar. Sen körde jag in till skolan och hade sångprov, gemu och info om nationella i svenska b. Efter det brummade bilen tillbaka hem till burträsk och nu sitter jag här, med hela kvällen framför mig för jag har sovmorgon imorgon. Ska förbereda lite grejer till projektarbetet, som att skirva manus till sketcher och sen kanske jag ska se film. Köpte mig även lite saft idag när jag och pappsen for jag handlade efter middagen. Det blev fun light strawberry sötat med stevia. Den är utan kalorier. Ska bli kul att testa!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0