Say it with music -

Feeling sore

Idag känner jag mig inte ok. Det känns som att jag har ramlat och skrapat upp värsta köttsåret eller bränt mig på sidan. Jag är stel och öm som fan och kan nästan inte röra armen för då stramar det i huden. Jag måste t o m torka mig med fel hand när jag är på toa haha... Men ska man vara fin får man lida pin.
 
Igår blev det myskväll hemma hos matilda och vi såg sämsta filmen i hela världen. The woman, andra gången jag ser den så se den inte den är jättedålig.
 
Idag tog jag en skön och lång sovmorgon, käkade en god frukost och så har jag beställt hem kläder. Så denna dag har börjat riktigt bra! Idag ska jag bara ta det lugnt. Ska försöka tvätta tatueringen, jag är alldeles svart på hela sidan och smörja in den sen ska jag plugga och kanske spela ts3, hihi! 

Comments
Postat av: Elin

wow cool !

Svar: Tack så mycket!
Lowa

2013-02-02 @ 15:11:38
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0