Say it with music -

2 december


Igår gick jag och Jens på skyltsöndagen på torget i stan, har blivit en liten tradition sen vi blev tillsammans. Det var riktigt mysigt, men kallt. Vi köpte med oss glögg hem och hade lite julmys på kvällen. Perfekt dag ♡

Idag for jag hem tidigt, drog på gymmet och sen har jag varit hos mormor och morfar några timmar. Ikväll har jag sett the holiday (en av favoritfilmerna) och bäddat ner mig i soffan. Känns som jag håller på att bli sjuk. Inte bra! Det gör ont i halsen, brukar göra det just innan förkylning bryter ut. Ska köpa citroner och apelsiner imorgon, ska chocka kroppen med c-vitamin. Funkar alltid, så länge förkylningen inte hunnit bryta ut förståss! 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0