Say it with music -

12/12


Dåligt med uppdatering på den här bloggen, men eftersom att jag spenderar mest tid på gymmet på dagarna så hamnar i princip alla inlägg på träningsbloggen. Läs den ;) 

Men de senaste dagarna har jag jobbat, umgåtts med vänner och tränar... Inte så fartfyllt liv jag har just nu. Men jag är glad att jag kan umgås så pass mycket med vännerna. 

Ikväll bär det av mot stan då jag och mamma ska på luciaföreställning på a-torp. Kommer att kännas lite konstigt att vara där, tror jag kommer att känns stor saknad. Sen ska jag stanna i stan till på söndag hade jag tänkt. Har inte umgåtts med killen min på 2 veckor... 

Ps, idag är vi halvvägs till julafton, hihi!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0