Say it with music -

Tillbaka till verkligheten

Här är jag och min tvilling idag. Visst är vi lika?
 
Slut på lov och tillbaka till verkligheten. Vaknade hos min fina i hans varma famn och jag var så sugen på att stanna där resten av dagen. Men så har jag Nk B på måndag mornar och det är en lektion man inte vill missa! Så det var bara att pallra sig ur sängen och dra sig mot skolan.
 
Annars har det gått bra idag. Att komma tillbaka till rutinerna igen är alltid bra. Sen är det bara 58 kvar till studenten så nog kan jag härda de få veckor som är kvar!
 
Efter skolan tog jag och mamma en skön promenad och gick och köpte kvällsfika. Har fått dille på vanilj kvarg. Har alltid hatat yoghurt och diverse men kvarg/kesella är riktigt gott. Snart kanske jag lär mig att tycka om yoghurt också? :D

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0