Say it with music -

SILVER

Dessa beställde jag från h&m typ i februari, och i helgen kom den sista och dom är så fina! Vet inte riktigt vad jag ska ha i dom ännu, kanske smycken? Tills dess får dom pryda en hylla i mitt rum.
 
Efter skolan for jag förbi bikbok för dom har 50% på hela butiken bara idag. Snacka om mycket folk! Det blev en vistelse på 45 min. Fick med mig några saker hem men har ångrat mig över en jacka så ska byta in den imorgon.
 
Ikväll ska jag ut och springa och sen ska jag förbereda mig inför nationella i svenska b imorgon. Salskrivning halva dagen... Fy vad drygt! Tack och lov så har jag köpt med mig lite gogrejer att smaska på under tiden :)

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0